Friday, September 3, 2010

MAMA PAPA by NING BAIZURA









actually sebelum ni aku jarang dengar radio.. n bila sesekali dengar radio..terdengar la lagu ni...tapi aku tak tau sapa yang nyanyi... aku ingat group Fabulous Cat..coz perkataan mama la.. papa la... pastu beat lagu pun lebih cam group tu...tapi bila dengar btul2... tak dengar pulak sora jantan.. slalunya mesti ada part2 yang ada sora lelaki...tapi ni pompuan je...

tapi bila terdengar penyampai radio tu bagitau sapa yang bawa lagu tu...aku cam tak caya gak..Ning ke yang bawak lagu tu...cam lain je..tapi bila dengar tul2..memang la kita leh cam..
bila aku chek sapa punya lagu... Audi Mok rupanya... lirik pulak Ad Samad punya kerja...
tapi aku suka lagu ni..kira leh layan la...simple tapi penuh makna...enjoy!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...