Sunday, May 30, 2010

SHOWDOWN 2010




dari hari tu aku tngok org dok sebut pasal showdown 2o10...

dalam ati aku cakap...pebenda ni...

last2 baru aku tau yang showdown ni satu reality tv show tuk cari dance crew terbaik kat malaysia...

tu la pasal kalau jarang tak tngok tv..lagi2 kalau kat umah takde astro...so mana la nak dapat tngok 8TV...

so last2 bila dapat tahu benda ni pasal dance...aku pun cari la kat 8TV nya website...

kalau korang nak tau...selain fotografi...benda lain yang aku suka ialah tarian...

takde la pandai giler...tapi ok la...hahaha

berbalik ngn rancangan ni...

baru smalam aku tngok kesemua episode dari awal sampaila latest nya episode...

best giler...

most of them yang masuk adalah b-boys nya group...coz ada bettle antara group untuk tentukan sapa yang layak...

tuk finalist ada 12 group yang bertanding...

tapi akunya favorite...HMC Phlow ngn Floor Fever...yang dua group yang femes tu pun ok gak... mcm Giller Battle Crew ngan Wakaka Crew..tapi yang lain bukan tak best...semua best...tapi ni just pilihan aku je....



ni la 2 dance crew pilihan aku...




yang ni la 2 dance crew yang orang cakap antara yang femes kat kl...







so kita tunggu sapa yang bakal digelar pemenang Showdown 2010...tunggu...~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...