Wednesday, September 8, 2010

MURTABAK AYAM

Murtabak adalah makanan kegemaran aku...tapi susah nak dapat yang sedap..lagi2 kat area Kuching ni..tapi so far ada la 2 atau 3 tempat yang penah aku pegi boleh tahan murtabak nya...

satu tempat yang aku selalu pegi ialah diarea tabuan.apa nama restoran tu tak berapa sure...tapi nak kata sedap giler tu tak la...cuma better than yang lain2 la..mungkin sebab isi ayam nya ada banyak..bukan just ada kentang dan telur je...

makanan

boleh tahan besar kan saiz murtabak ni...okla..harga pun dalam rm3 lebih je..so berbaloi la...


cara nak makan ikut selera masing2...aku suka letak kuah kari dulu atas murtabak..then baru potong sikit2...pastu makan...nyum3...


tapi tak sah kalau makan takde air kan...kang tercekik susah lak...so aku akan order milo ais...milo ais kat sini pun sedap...pekat...melekat...kiranya tak kedekut milo la..


dalam sekelip mata...walla...dah licin...siap ngan kari2 tu aku kasi licin...mana tak nya...satu sebab lapar..satu lagi sebab sedap...hahahah



sedap sehingga menjilat sudu....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...