Thursday, September 16, 2010

MODEL LOOK SEARCH 2010



MODEL LOOK SEARCH 2010?? apa kebenda tu?? ha...actually dah lama aku nak merialisasikan idea ni...tapi ada je halangan...so memandangkan ada kelapangan dan juga sponsor...so aku pun tak mau nak tangguh lagi...tapi untuk projek sulung ni...aku tak dapat nak wat penyertaan untuk umum...coz tu perlukan perancangan yang lebih lagi...

idea ni tercetus masa aku mula2 wat fashion fotography dulu...coz aku tau ramai anak2 muda terutanya yang remaja...amat suka kan dunia modeling...tapi ye la...pasaran kecik je...lagi pulak saingan kuat...tapi ngan ada nya pertandingan cam ni...diharap dapat menonjolkan bakat yang ada, disamping merapatkan silaturahim...ye la...minat yang sama...

tapi macam yang aku cakap tadi...untuk projek sulung ni....para peserta nya adalah dari kalangan talent yang pernah menjadi model untuk photoshoot projek aku...terbahagi untuk 2 kategori..iaitu lelaki dah juga wanita...kebanyakkan nya dari Kuching...tapi kalau takde aral...untuk pertandingan yang akan datang..aku akan buka penyertaan untuk umum pula...insyaAllah...

untuk mengadili siapa yang bakal menjadi Model Look 2010...bukan terletak kat tangan aku....tapi semua keputusan terletak kat tangan voters...iaitu korang la....vote akan bermula selapas hari raya...nak vote ada 2 cara...satu leh vote kat facebook ..satu lagi leh vote melalui blog aku...so vote la peserta kegemaran korang....untuk menjadi Model Look 2010...

tanpa membuang masa...jom kita lihat aksi2 kesemua model yang bertanding, yang terdiri dari 4 lelaki dan 4 perempuan...siapa mereka?? tak lain tak bukan...good luck for Akmal, Honey, Nadya, Chac, Masz, Jeslen, Farawisa dan juga Rayner....

















2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...