Thursday, July 1, 2010

Lurzan's Model : Issue #3


Hai...Assalamualaikun dan salam sejahtera semua...bertemu lagi kita nampaknya...walaupun blog aku ni masih baru...dan aku pun masih belajar dalam dunia blogging ni...feedback yang diterima amat lah menggalakkan...dan segala kritikan membina amatlah dialu-alukan...sepangjang bulan Jun yang lalu...kan musim cuti sekolah...so banyak la majlis walimatul urus yang berlangsung...dan masa itu juga la jurufoto2 kita berlumba2 untuk buat duit...huhuhu...

bila sebut pasal majlis kawen ni...ada la sorang mamat ni...dia wat majlis kawen...panggil kawan aku tuk amik gamba...kawan2 kan...biasa la...dia minta kawan aku ni tolong amik gambar kat majlis dia...kalau ikutkan kawan aku malas nak tolong2 ni...tapi memandang kawan aku ni pun baru dalam bidang fotografi ni...dan dia nak cari pengalaman dalam amik gambar wedding...dia pun pegi la...amik la kawan aku ni gambar majlis mamat ni...last2 bila cd gambar dah diberi...mamat ni just ucap.." terima kasih banyak2 ye..."pastu blah...then member aku ni pun tercengang la...sakit hati pun ada...mana tak nya...kalau ye pun...kasi la duit minyak ke apa...dia tak pikir ke kawan aku ni datang kat majlis tu naik apa...kemera apa dia guna..penat lelah...pastu kena suruh amik itu ini masa kat majlis tu...rupa2 nya bukan kawan aku je yg kene...brader yang amik video pun sama jugak(org ofis aku)...just ucap terima kasih je...adusss...so pengajaran kat sini...MEMBER2 GAK...BISNES TETAP BISNES...kalau asyik nak free je...mana la org kita nak maju...

so berbalik kepada bakat baru kita untuk keluaran ini...sapa agaknya yang menghiasi Lurzan's Model magazine ye>??? jom kita lihat...




.




.




.




.




.




.




.




.




.






model

model



Ini dia Mizz Nadya...anak jati kelahiran Sarawak.baru berusia 20an...dan berkerja disalah sebuah syarikat swasta di Kuching. aku kenal Nadya ni melalui salah seorang Model issue #2 iaitu Mizz Honey.Walaupun Nadya bertubuh petite...tapi body proportion dia umpama model sebenar. tak susah nak bekerjasama dengan Nadya coz dia amat peramah dan amat bersahaja dalam memberikan pose yang menarik...bercita2 untuk menjadi pramugari dan juga penulis...tapi dalam masa yang sama amat meminati bidang modelling...so good luck to you Mizz Nadya!!


Jom kita tanya 5 soalan kat Nadya :

1. Mengapakah anda meminati bidang modelling?
Kerana saya dpt menunjukan bakat dlm bidang modeling dan ianya membuatkan saya puas..hehe..

2. Siapakah model idola anda dan mengapa?
Model idola..TYRA BANKS..kerana dia seorag supermodel yg berjaya dan mempunyai gaya tersendiri..

3. Bahagian manakah pada tubuh anda..yang anda rasakan adalah aset paling seksi dan mengapa?
Mata..kerana dr mata turun ke hati...huhu

4. Jika diberi hadiah percutian diantara Paris dan Australia...mana satu yang anda pilih dan mengapa??
Paris..kerana Paris adalah sebuah bandar yg romantik dan ianya salah 1 tempat yg paling saya ingin kunjungi..

5. Kereta idaman anda??
CITROEN GT,MAZDA,LEXUS IS 250c..wah demand nya...:p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...