Monday, September 6, 2010

BAZAAR RAMADHAN 2010 @ KOTA SENTOSA BATU 7, KUCHING PART 2

bazaar ramadhanni time kat section bakar membakar...macam2 makanan yang di bakar ada...ayam...ikan...bau pun nyaman je...hehe

bazaar ramadhanrun makcik run....


bazaar ramadhan aku suka benda alah ni...tapi aku lupa apa nama makanan ni...tu la..tau makan je...


bazaar ramadhan again...aku terliur setiap kali tengok daging kebab ni...


bazaar ramadhan ayam panggang ni pun nyaman gak...


bazaar ramadhan burn it!!


aku tengok budak ni ngan bapak dia kehulu kehilir tapi tak jugak beli apa2....tapi comel tul budak ni...


bazaar ramadhan baby gurl n baby boy...sapa lebih cute???


kecoh akak ni...meriah sesangat...


tak dilupakan...bombay mari...banyak gak aku tengok kedai2 mamak yang bukak gerai kat bazaar2 ni...


bazaar ramadhan

lemanggggg...menu wajib bila waktu hari raya...lagi2 kalau dapat cicah rendang or kuah kacang...perghhhh...sedap woooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...