Tuesday, December 7, 2010

EVENT : NATRAH 2

Masa dapat surat yang exam akan dijalankan kat Istana Budaya...aku dah agak yang kami akan amik gambar masa pementasan ni...

coz diorang suruh kami bawak tripod n zoom lens 70-200 dan keatas...

so tekaan aku tepat...

kira 2 dalam 1 la...

sambil amik exam...sambil tngok teater free....huhu

tapi macam2 cabaran lak yang kene aku hadapi waktu tu...

dahla sampai kat KLIA kol 5.30pm...

pastu trus naik KLIA Ekspress...

settlekan itu ini...dah kol 6.30...

trus naik lrt g Titiwangsa...

sampai situ lak kene jalan kaki g Istana Budaya...

teksi mana nak amik org g situ...

coz bagi diorang tempat tu dekat sangat n time tu jalan ngah jam...


. . . . . . . . .



time nak setting camera sebelum pementasan pulak, kamera aku macam ada yang tak kene...

coz kalau ikutkan..kamera aku penah terhentak pintu...

so mungkin sebab tu setting yang aku buat serba tak kene...

masa pementasan bermula...sakit jugak la nak cari angle yang sesuai n setting untuk kamera...

tapi lepas 10 minit, semua ok...

cuma kedudukan kami,iaitu calon exam, just boleh berada disuatu tempat...

lepas tu pementasan ni banyak dia punya scene...so props or latar cerita berubah2...

masa yang diberikan pulak suntuk...

so memang rushing...

kekadang sempat jugak aku layan citer ni...

tapi memikirkan nak kena amik gambar yang dikehendaki,terpaksa lupakan nak feeling lebih2...

tapi Alhamdulillah..rasanya dapat gak aku menjawap soalan dengan mengambil gambar2 yang dikehendaki...

so wish me luck...

so kat bawah ni antara babak teater Natrah 2...

enjoy~
Sofea Jane melakonkan watak Natrah diusia tua.



Umie Aida menari ok...jgn main2...


" kau tengok ni..mak leh jahit baju sambil pejam mata lagi...sempoi tak??"



ok korang semua...sapa paling cun?? maya karin ke i??




penghayatan yang meyakinkan lakonan Umie Aida...


Nabila Huda turut menyerikan teater kali ni...


"pulangkan selipar jepun ku..."


Remy Ishak pun ada...


"abg Remy...halus tak kulit i?? cakap betul2...jgan tipu2..."

"napa suara kau garau semacam? cuba kepit sikit suara tu..."


p/s : ramai gak artis terkenal yang tengok pementasan ni...nampak gak kelibat Aizat,Adi Putra,Julia Zigler dan ramai lagi...









2 comments:

  1. I suggest this fashion photoblog http://fashiontography.blogspot.com/
    maybe bleh jdkan sbg guides...
    high fashion, couture, mag covers...n more...

    ReplyDelete
  2. tq Jeff...i really appreciate that...
    hope dapat buat high fashion photography untuk next year..dalam perancangan....:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...