Tuesday, October 12, 2010

PRE WEDDING : NORA & ROZAIMI

masa aku turun kl aritu...sempat gak aku shoot pre wedding untuk photographer wedding yang top kat JB...sapa lagi kalau tak cik Nora...

nora ni classmate aku masa aku blaja kat uitm dulu...

kalau ikutkan...plan asal nak shoot,mula pagi...tapi atas sebab2 tertentu...terpaksa mula petang...

tu pun shoot si nora je dulu...coz cik abang dia ada hal time tu...

untuk shoot mereka berdua pula....hari dah hampir maghrib...jadi terpaksa shoot agak tergesa gesa...coz masing2 ada hal lepas tu...

neway walaupun agak tergesa gesa...aku puas hati gak ngan kerjasama yang mereka berikan...

so untuk nora dan rozaimi..aku harap puas hati ngan hasil keje aku ni...enjoy...

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o













4 comments:

  1. best eh...ku suka...gambar di dinging oren ya kacak!@

    ReplyDelete
  2. nice ehh...tu kat area klang...kalau nak gambar nampak cantik...warna background tu biarlah dalam warna2 terang dan kontra...neway tq Norris..:)

    ReplyDelete
  3. yup/.gerek jgn tak gerek....huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...