Tuesday, June 1, 2010

Lurzan's Gear







ni la barang2 yang ada dalam beg kamera aku...buat masa ini...


takla secanggih or semahal org lain punya..


but aku akan gunakan sebaiknya...


u know what...aku penah amik gambar wedding just guna built-in flash je...huhu


coz time tu takde budget nak beli speed-light lagi...


tapi kene kreatif la...


kene pikir mcm mana nak kasi gambar cantik walaupun just guna barang yang ada...


aku percaya kepada..." for get a great photo...its not about the camera...its about the person who are behind the camera..."


:P




2 comments:

  1. Ya tu.. aku setuju bro.. Equipment jer standard tapi ambik gambar pakai auto jer.. apa laaa... Auto photographer hehehe

    ReplyDelete
  2. bukan takleh guna auto mode langsung bos...tapi kalau asyik guna auto je,tu yang problem tu...sendiri mau ingat...huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...