Monday, May 31, 2010

Lurzan's Model : 1st Issue

Seperti yang dijanjikan...starting from today..i'll post my fashion photography work here..dengan dibantu oleh model2 yang kebanyakkannya aku discover sendiri...so enjoy...:)






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.



















untuk isu pertama ni...aku beri penghormatan kat Akmal...

anak jati Sarawak...

aku jumpa Akmal ni masa kat area2 Kuching...ternampak dia masa dalam bas!

so dia lah model pertama aku yang aku discover kat Kuching ni...

walaupun tak penah wat photoshoot..tapi dia cepat belajar...

satu yang istimewa si Akmal ni...he's good in facial expression..n body movement...kadang2 dalam gambar,dia nampak lain...

umo pun tak masuk 20 lagi...n dia masih blaja...




Jom kita tanya dia 5 soalan kat Akmal :


1. Kenapa anda meminati bidang modelling?
- b'coz i loved style n fashion..n photoshoot...huhu

2. Siapakah model yang anda minati dan kagumi?
- Camelia

3. Apakah barangan yang perlu ada semasa anda keluar rumah?
- handphone, minyak wangi, dan wallet semstinya..

4. Apakah jenama yang anda minati?
- Paul Smith, Levi's, Dolce n Gabbana.

5. Anda sudah berpunya?
- no komen la...rahsia...huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...