Thursday, May 27, 2010

jalan-jalan di KK








Antara benda yang aku nak wat tahun ni adalah melancong..bukan melencong aaa...then kebetulan kawan aku nak balik kampung dia kat Sabah...kat area2 kk..aku pun amikla kesempatan tuk g sana..Sabah adalah satu2nya negeri yang aku lom penah lawati...so akhirnya tercapai hasrat aku nak gi sana...
Aku gi Kota Kinabalu (kk) naik belon... bahasa Sarawak daa...belon = kapal terbang... kawan aku tu dah chow awal naik kete sendiri...tapi kami balik dari kk ke kch naik kete... 2 hari perjalanan... sakit gakla duduk.... aku g kk 23- 26 februari...


Kat kk ni macam2 ada.. best.. tempat menarik.. shoping complex banyak..harga barang berpatutan...


Tapi aku takde la shoping ke apa ke...target just nak tngok n lawat kk..n snap2...walaupun tak pegi banyak tempat..tapi mana tau pegi lagi...tunggu la ada rezki...:p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...