Wednesday, October 13, 2010

FASHION FILE : STREET FASHION @ KUALA LUMPUR



sesekali kita ubah la topik kita kat something yang agak disukai oleh kebanyakkan orang...

dalam bahasa comel nya... 'cuci mata'...huhu

ala...kalau kita bosan..then kita lepak2 kat shoping complex ke..kat kedai makan ke...tepi jalan ke...mesti kita takkan lari dari melihat gelagat sekeliling kita...atau dalam bahasa comelnya tadi...cuci mata...

tapi topik kita untuk kali ni...kita lihat fashion orang2 kat kl bila keluar rumah...shoot ni aku amik masa aku turun kl ujung bulan lepas...

so enjoy...

O

O

O

O

O

O

O

O

O

O

O

O

O

aku suka tngok untie ni coz dia sangat yakin dengan penampilannya...walaupun susuk tubuhnya agak montel..tapi dia masih berani memakai legging...print pada baju dia juga nampak menarik...


2 orang awek ni pulak nampak sangat comel dengan memakai pakaian dengan warna2 pastel...nampak sejukkk je mata memandang...tapi aku paling suka kat penampilan awek yang pakai topi tu...tampak lebih chic...huhu


couple ni pulak...ok la...yang balak dia just simple je...tapi awek dia aku tengok dah macam nak pegi show pulak...


yang lengchai ni pulak ok la..nampak smart...dengan jaket dia...seluar dia...serba hitam...tapi yang lengloi dia kat sebelah aku rasa nampak macam ada yang tak kene...mungkin skirt dia terlalu pendek???ermmm...takde yang pendek lagi???huhu


2 orang awek ni datang ngan klik dia...semua stylo2...tapi nampak macam nak g clubbing je...huhu


cute tul bebudak ni...pandai mak bapak dia pilih baju...budak kecik..standart la...yang laki akan dipakaikan dengan baju warna biru...yang gurl lak...pink...warna standart untuk bebudak...:P


BERSAMBUNG....

2 comments:

  1. best pula gambar2 mcm nie...dah ada ide lak aku..ehehehe...anyway..nie shot bro..

    ReplyDelete
  2. nice kan...ni la yang aku selalu buat..sambil2 cuci mata..sambil snap2...huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...