Sunday, October 3, 2010

NOORSYAURAH AFIQAH & NOORSYAURAH AFRINA

pertengahan raya aritu..lahirlah anak buah aku yang ke 13 dan 14...huhu

sekali keluar kembar da...

masa mula2 adik aku cakap dia hamil anak kembar...aku pun hairan gak...dalam keturunan aku ada ke yang penah ada anak kembar...

kat pihak lelaki pun katanya takde...

tapi selidik punya selidik...mak aku dulu penah melahirkan anak kembar..tapi tak lama kat dunia ni...

kalau ikutkan baby2 gurl ni macam tak seiras je...lagipulak saiz pun tak sama...yang kakak @ Afiqah, agak besar sikit... tapi yang adik @ Afrina agak kecil...

newey aku nak ucapkan selamat menimang cahaya mata kat adik aku dan juga suaminya...semoga dilimpahi rezki dan berbahagia bersama anak2 tercinta...Amin.....


ini la dia Afiqah & Afrina



Aksi kakak @ Afiqah








aksi adik @ Afrina







aksi mak dan bapa si kembar








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...