Thursday, October 21, 2010

FASHION FILE : STREET FASHION @ KUALA LUMPUR PART 2

kita bersambung kembali dengan lebih banyak fashion dan gelagat warga KL...

what i love about minah yang belah kiri ni punya style...she look so cute ngn mini dress paras lutut...pastu ngn print bunga2 cinta nya...but penampilannya nampak pelik coz dia just pakai sandal...heels better...huhu


adik kita ni pulak nampak serabut la dik...ngan cap nya...jaket jeans...siap bawak patung mr bean lagi....simple is better...hahaha


kalau group of remaja g keluar..selalunya simple la...tapi mereka suka main ngn design pada baju ataupun warna...


korang tengok tang mana???? aku tau yang belah kanan tu nampak gebu je,,,tapi apa kata tengok kat akak yang kat tengah2 tu...yup...yang pakai tudung tapi berbaju ketat dan berlengan pendek pulak tu...not really good la kak...if u wearing a tudung...pakaian yang bawah pun biarla nampak sopan gak...nasihat menasihati...


bro ni berani memakai baju yang berwarna selain hitam...yang mana orang yang berbadah besar suka memakai baju berwarna hitam..kunun nya nak menampakkan lagi kurus...tapi bagi aku...yang penting bila kita pakai pakaian tu, kita nampak kemas dan kita selesa bila memakai...serta dapat menonjolkan lagi personaliti kita...benda ni banyak kali aku tekankan kat kawan2 aku yang dalam almari pakaian nya 99% adalah baju warna hitam...so from now...try something new...


ni pun salah satu contoh warna yang kununnya untuk gurl sahaja...bagi aku...this is just a colour...dan warna berhak untuk semua...ya munkin kalau masa kecik tu ok la untuk melabelkan sesetengah warna untuk satu2 jantina...tapi bila dah besar...aku rasa tak salah nak pakai pink...tapi biar kene ngan gaya la...jangan la tetiba ko datang opis...bawak beg kaler pink!! bos tengok pun pitam~hahahah


kalau ikutkan...style mamat ni biasa2 je...tapi yang buat sakit hati...bila dia pakai kasut yang berwarna ungu tu...tapi bukan aku yang jeles..kawan aku...coz dia suka sangat kasut camtu...harga punleh tahan...


awek ni pun leh tahan cute ngan warna baju ngan skirt labuh yang juga dalam skim warna yang sama...


aku dah lama tak tengok orang pakai beg camni...ya..masa aku kecik dulu ada la gak aku pakai...tapi skarang tak lagi...huhu


these trio nampak cute ngan gaya masing2 yang tersendiri...nampak macam minah korea...takpun awek jepun...hurmmm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...