Monday, November 29, 2010

MINGGU YANG SIBUK

Minggu ni agak sibuk buat aku...

sebab aku kene pergi ke tempat2 yang jauh...

aku baru je abih bagi talk pasal fotografi untuk peserta kursus yang terdiri daripada staff2 dibawah jabatan tempat aku bekerja untuk seluruh sarawak...

puas hati gak...coz ada sesetengah peserta kursus yang sebelum ini tak tau sangat pasal fotografi...dah tau serba sedikit...

biasa la...tak semestinya bila dah masuk sesuatu kursus..boleh pandai terus...

semua ni kene disusuli usaha yang lebih dan keinginan yang tinggi untuk terus belajar...

lagi2 fotografi...teori je tak cukup...kene dimantapkan dengan praktikal....baru leh cepat paham...

sebab tu aku banyakkan praktikal untuk setiap peserta kursus...



ari jumaat aritu aku terbang lak ke Jb...

kat area Kota Tinggi...

kene cover wedding kawan aku yang juga seorang fotografer top kat jb...huhu

then isnin ni nak kene g Kl lak...

ada exam....

dan mungkin ari rabu baru aku balik ke Kuching...

so sebab tu tak sempat nak update blog....

so see u soon guys...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...