Thursday, November 11, 2010

EVENT : NADWAH KEPEMIMPINAN ISLAM PERINGKAT NEGERI SARAWAK 2010 | 1 - 4 NOVEMBER 2010

" dah balik anak aku ye... tipah, minah, siti, ziana, shila, ning, anuar...bla...bla...bla..."


" mak...saya bawak menantu baru tuk mak...mak suka takkkk???"


" apsal malam tadi ko kencing malam?? kan tak pasal2 kene tido dalam khemah...ishhh..tak dapat la tengok cite Chinta..."


" ok..anak2...arini mak nak tunjukkan bagaimana cara untuk memanjat gunung Everest yang akan kita takluki bulan depan..."


" ko ingat aku gurl, aku tak mahir memanjat?/ tengok kaki la...aku johan panjat pokok kelapa tahun 1998 kategori terbuka ok...."


" jangan la amik gambar saya...saya belum pakai bulu mata palsu lagi...kalau nak tahu..muka saya seiras Rozita Che Wan kalau pakai bulu mata palsu...tau...."


" aku rasa jalan shortcut nak pegi rumah kak bedah becok kene lalu arah barat daya la..pastu kita kene seberang sungai yang ada banyak buaya...bla...bla..."


" ko eje la nama aku betul2...Tengku Puteri Nur Rabbiatul Addawiyyah Hazimah Binti Abu "


" aku kata terjun tu terjun la...sukan Asia bulan depan je tinggal...ko nak memang pingat emas tak???"


" apa klas sukan asia...kitorang ni ngah training untuk sukan Olimpik...tak bising pun..."


" nampak tak telur burung kasawari ni...sapa nak rasa telur melekat didahi??"


" ko buat2 la sakit...baru la bapak kesian kat ko...takde la telur burung kasawari tu melekat kat dahi ko..."


" betul ke laluan ni nak pegi ke umah Leha Montel?? macam nak pegi umah tarzan je...dari dari asyik kene bergayut je..."



p/s : dialog di atas adalah rekaan semata-mata. tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah lama tiada.Tq

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...