Wednesday, May 11, 2011

MY TRAVEL : ISSUE 2



Assalamualaikum dan Salam sayang kat korang semua...ada baik?? harap2 sihat2 la hendaknya ye...
walaupun semenjak dua menjak ni hujan tak membasahi bumi... so harap2 ianya tak mempengaruhi kerja2 korang... mana la tau, ada sindrom2 tak leh kena panas ke apa ke...hehe

Awal bulan lalu aku berkesempatan mengikuti rombongan Timbalan Menteri Pelajaran Malaysia masuk pedalaman kat area2 Julau, Lubok Antu, Sri Aman dan juga Padawan untuk melawat sekolah2 kat kawasan tersebut...memang pengalaman yang tak dapat aku lupakan...coz banyak cabaran yang terpaksa kami tempuhi untuk pergi kesatu-satu destinasi...

Kalau sebelum ni aku tonjolkan apa yang ada disuatu tempat yang aku pergi, tapi untuk My Travel kali ini aku tumpukan kepada portrait orang disekeliling yang aku temui... kebanyakkan nya lebih kepada candid style...daripada budak kecil kepada yang dah berusia...kalau ikutkan banyak yang ingin dikongsi...tapi gambar2 di bawah ini  adalah antara yang aku paling suka..

so diharap korang pun suka...enjoy...~























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...