Wednesday, May 4, 2011

MINGGU YANG BUSY

Minggu ni agak busy sikit ngan persediaan untuk Hari Guru peringkat Kebangsaan....kebetulan Sarawak menjadi tuan rumah untuk Hari Guru Kebangsaan tahun 2011...
aku ngan beberapa orang opis aku dipertanggung jawabkan untuk menyediakan video bergambar untuk beberapa segment semasa Hari Guru nanti...


itu belum ditambah lagi dengan persediaan bahan tuk Hari Guru peringkat negeri lak..
tapi yang penting aku bukan seorang guru...jangan lak disebab kan aku terlibat ngan hari2 guru ni, korang ingat aku ni cikgu...aku cuma salah sorang yang melaksanakan program je..


walaupun sibuk..terkejar sana, terkejar sini..tapi rasa berbaloi bila hasilnya dipertontonkan nanti..harap2 memuaskan hati..selagi belum berakhirnya majlis ni...selagi tu la rasa tak senang duduk...
harap2 semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan...Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...