Selamat Hari Gawai kepada semua rakyat Malaysia yang meraikannya...Gayu Guru Gerai Nyamai
Showing posts with label people. Show all posts
Showing posts with label people. Show all posts
Friday, June 1, 2012
Wednesday, May 30, 2012
LURZAN MAKEOVER : HAWA
Anda ingin
serlahkan kecantikan anda untuk majlis PERTUNANGAN... mahu pun majlis PERKAHWINAN anda...atau pun untuk menghadiri
majlis MAKAN MALAM....serahkan kepada LURZAN MAKEOVER....
Dengan harga yang
amat berpatutan.. anda bukan sahaja mandapat hasil tatarias yang anda
inginkan..malahan juga kami akan memberikan kepada anda nasihat berkenaan gaya
fashion yang sesuai dengan anda secara PERCUMA!!
Jadi apa tunggu
lagi...buat tempahan anda sekarang...!! call 017 3376858 untuk
keterangan lanjut.
Labels:
make-up,
people,
photoshoot,
promosi,
wedding
Saturday, May 26, 2012
WEDDING : AZMI & AISAH | 25 MEI 2012
Nama Acara : Majlis Pernikahan dan Persandingan
Nama Pasangan : Azmi & Aisah
Tempat : Bandar Penawar, Johor
Tarikh : 25 - 26 Mei 2012
Labels:
kerja,
pengantin,
people,
photoshoot,
wedding
Monday, April 9, 2012
Tuesday, April 3, 2012
Monday, March 19, 2012
LURZAN'S MODEL : LM ISSUE #19
Assalamualaikum and salam sejahtera semua...harap korang sihat2 la hendaknya ye...fuhh dah bersawang blog ni tak diupdate...nak wat camner, agak busy ngan keje..tapi disebabkan today is my birthday...so aku akan merajinkan diri untuk update...hehehe
Issue #19 ni special sikit coz aku bawakan pemenang utama Model Look 2011 anjuran Lurzan Photography... sapa lagi kalau bukan Alfie dan Diana...actually aku shoot diorang awal tahun ni lagi...tapi disebabkan hal yang tak dapat dielakkan, entry di terpaksa ditunda sehingga lah hari ni...
Untuk shoot diorang ni, terpaksa la dibuat berasingan...mana taknya...sorang di Kuala Lumpur dan sorang lagi di Kuching..kebetulan awal tahun ini aku ada turun kl atas urusan kerja..so terus buat temujanji untuk sesi photoshoot dengan Alfie... dan bila aku balik ke Kuching, terus wat sesi photoshoot ngan Diana...
Kiranya masing2 tak penah jumpa...dan mereka berdua terkejut dengan kemenangan tersebut...bila ditanya, mereka amat berterima kasih kepada mereka yang sudi mengundi dan support mereka hingga mereka menjadi pemenang...
Dikesempatan ini juga, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi wish bday kat aku...aku harap semoga tahun ini dan tahun2 yang mendatang akan lebih success dan Lurzan Photography akan lebih maju...amin...
so untuk korang...senyum2 selalu dan fikir sebelum bertindak...adiosss...
Labels:
fashion,
kerja,
majalah,
model,
new talent,
people,
photoshoot
Tuesday, December 20, 2011
LURZAN'S MODEL : LM ISSUE #18
Sedar tak sedar, tahun 2011 akan melabuhkan tirainya beberapa hari sahaja lagi dan diharapkan tahun 2012 bakal memberikan kita sesuatu yang lebih baik dan hebat!!
Jadi untuk last issue untuk tahun ini, aku cukup bertuah kerana dapat menampilkan kembali 2 org finalist Model Look 2011 iaitu Nadya dan Honey..
Hajat dihati dah lama nak wat photoshoot bertemakan wanita yang bertudung...tapi masa tak mengizinkan dan belum jumpa model yang sesuai...tapi bila dapat tahu diorang ni dah mula mengenakan tudung, terus aku ajukan pelawaan dan diorang setuju tanpa banyak soal...
So far seronak dapat kembali bekerjasama dengan diorang, coz diorang masih lagi pandai bergaya dan beraksi di depan kamera walaupun kini sudah bertudung...sekali lagi ucapan terima kasih kepada Nadya dan Honey yang telah sudi bekerjasama untuk issue kali ini.
Sebelum mengundur diri, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang menyokong secara langsung mahupun tidak dalam aku mengharungi kerjaya sebagai perantau dinegeri orang...
Kepada famili, tq atas dorongan yang diberikan selama ini...untuk rakan2 photographer, walaupun ada yang aku tak pernah jumpa dan diorang tak pernah kenal muka aku( aku penyegan orangnya..>_<) tq banyak2 atas kritikan mahupun nasihat yang diberikan...untuk client2 yang pernah menggunakan khidmat Lurzan Photography or Lurzan Makeup, tq coz mempercayai hasil kerja aku...kepada para talent dan model2 yang pernah bekerjasama ,tq gak aku ucapkan coz walaupun korang ada yang masih baru, tapi sanggup terima teguran dan tak jemu belajar benda baru...dan tak lupa juga kepada pembaca blog ni...hope korang dapat something dari penulisan or hasil kerja yang telah aku hasilkan...mungkin tak banyak, tapi sikit sebanyak diharap membantu.
So ampun maaf dipinta jika ada kekurangan or kesalahan sepanjang tahun 2011 ini...diharap kita berjumpa lagi di tahun 2012...Happy New Year 2012 and Happy Holiday...>_<
Labels:
borak,
fashion,
majalah,
make-up,
model,
new talent,
pakaian,
people,
photo of the day,
photoshoot
Wednesday, November 16, 2011
ENGAGEMENT : JULIEDAWATI & WAN HADI | 11.11.11
Acara : Majlis Pertunangan
Nama Pasangan : Wan Hadi & Juliedawati
Tarikh : 11.11.11
Tempat : Kuching, Sarawak
Labels:
acara,
candid,
engagement,
pengantin,
people,
pertunangan
Monday, October 24, 2011
Wednesday, October 12, 2011
MODEL LOOK 2011 : FINALIST
Nampaknya pencarian Model Look 2011 telah pun bermula...Terasa kejap masa berlalu. Jika tahun lepas Rayner dan Farawisa telah berjaya merangkul gelaran Model Look untuk kategori lelaki dan wanita... sapa pula untuk tahun ini... korang yang menentukannya...tarikh tutup undian adalah sehingga 30 NOVEMBER 2011 ... so VOTE now!!
MODEL LOOK 2011 FINALIST ( MALE )
MODEL LOOK 2011 FINALIST ( FEMALE )
Subscribe to:
Posts (Atom)

















































