Showing posts with label traveling. Show all posts
Showing posts with label traveling. Show all posts

Wednesday, November 7, 2012

Tuesday, January 17, 2012

PHOTO OF THE DAY


' Geisha Dance'

Tarikh : 2011-11-03
Tempat : Pavillion, Kuala Lumpur
Kamera : D90

Monday, September 19, 2011

PHOTO OF THE DAY

' nun di sana '

Tarikh : 2011-09-09
Tempat : Kuala Lumpur
Kamera : D90

Wednesday, May 11, 2011

MY TRAVEL : ISSUE 2



Assalamualaikum dan Salam sayang kat korang semua...ada baik?? harap2 sihat2 la hendaknya ye...
walaupun semenjak dua menjak ni hujan tak membasahi bumi... so harap2 ianya tak mempengaruhi kerja2 korang... mana la tau, ada sindrom2 tak leh kena panas ke apa ke...hehe

Awal bulan lalu aku berkesempatan mengikuti rombongan Timbalan Menteri Pelajaran Malaysia masuk pedalaman kat area2 Julau, Lubok Antu, Sri Aman dan juga Padawan untuk melawat sekolah2 kat kawasan tersebut...memang pengalaman yang tak dapat aku lupakan...coz banyak cabaran yang terpaksa kami tempuhi untuk pergi kesatu-satu destinasi...

Kalau sebelum ni aku tonjolkan apa yang ada disuatu tempat yang aku pergi, tapi untuk My Travel kali ini aku tumpukan kepada portrait orang disekeliling yang aku temui... kebanyakkan nya lebih kepada candid style...daripada budak kecil kepada yang dah berusia...kalau ikutkan banyak yang ingin dikongsi...tapi gambar2 di bawah ini  adalah antara yang aku paling suka..

so diharap korang pun suka...enjoy...~























Saturday, April 30, 2011

PHOTO OF THE DAY

' pagi yang damai '

Tarikh : 2011-04-09
Tempat : Julau, Sarawak
Kamera : D90

Monday, April 25, 2011

PHOTO OF THE DAY

' SMILE '

Tarikh : 2011-04-09
Tempat : Julau, Sarawak
Kamera : D90

Thursday, April 21, 2011

PHOTO OF THE DAY

' boat man pose '

Tarikh : 2011-04-08
Tempat : Julau, Sarawak
Kamera : D90

Wednesday, March 2, 2011

TRAVEL : MY TRAVEL ISSUE #1




Tarikh :  14 - 18 Februari 2011
Tempat : Limbang, Sarawak

Walaupun sebelum ni aku dah pernah lalu kat Limbang ni..time tu otw dari Sabah ke Kuching..
tapi takla singgah kat Limbang...lalu je..

So nak dijadikan cerita... aku ada urusan rasmi di bahagian Limbang...salah satu bahagian yang ada di Sarawak...
kalau nak diikutkan.. tugasan tu dekat area pedalaman...tapi apa yang aku nak tonjolkan kat My Travel ni adalah keadaan bandar Limbang itu sendiri...

Kalau nak tau apa yang ada disini... apa lagi, jom cuti-cuti Malaysia...

So enjoy my photo...



















p/s : teringin nak buat underwater photoshoot... bila la dapat agaknya...huhu

Tuesday, March 1, 2011

PHOTO OF THE DAY


' ada yang tak ok? '

Tarikh : 2011-02-18
Tempat : Limbang, Sarawak
Kamera : D90


Saturday, February 19, 2011

PHOTO OF THE DAY



' tak sampai la pulak '

Tarikh : 2011-02-18
Tempat : Limbang, Sarawak
Kamera : D90

Wednesday, January 19, 2011

TRAVEL : GAYA STREET SUNDAY MARKET, KOTA KINABALU | 9 JANUARI 2010

Masa ni lagi 3 jam sebelum aku chek in kat airport...
so rushing gak la mana nak amik gambar..mana nak beli cenderahati...

n then pasar ni pun dah nak tutup...coz tempat ni tutup dalam tengahari...

so sempat la shoot sikit2 n beli cenderahati mana yang patut...heheh

newey tq skali lagi kat loving couple yang sudi jadi tour guide aku masa tu..sapa lagi kalau tak pengantin baru Fara dan Sherman..
next time leh kuar lagi ye...heheh

so enjoy street foto sekitar sunday market ni...

O

O

O

O

O

O

O



















p/s : ura2 nak g Gunung Kinabalu ...sapa nak ikut??huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...