Monday, March 19, 2012

LURZAN'S MODEL : LM ISSUE #19


Assalamualaikum and salam sejahtera semua...harap korang sihat2 la hendaknya ye...fuhh dah bersawang blog ni tak diupdate...nak wat camner, agak busy ngan keje..tapi disebabkan today is my birthday...so aku akan merajinkan diri untuk update...hehehe

Issue #19 ni special sikit coz aku bawakan pemenang utama Model Look 2011 anjuran Lurzan Photography... sapa lagi kalau bukan Alfie dan Diana...actually aku shoot diorang awal tahun ni lagi...tapi disebabkan hal yang tak dapat dielakkan, entry di terpaksa ditunda sehingga lah hari ni...

Untuk shoot diorang ni, terpaksa la dibuat berasingan...mana taknya...sorang di Kuala Lumpur dan sorang lagi di Kuching..kebetulan awal tahun ini aku ada turun kl atas urusan kerja..so terus buat temujanji untuk sesi photoshoot dengan Alfie... dan bila aku balik ke Kuching, terus wat sesi photoshoot ngan Diana...

Kiranya masing2 tak penah jumpa...dan mereka berdua terkejut dengan kemenangan tersebut...bila ditanya, mereka amat berterima kasih kepada mereka yang sudi mengundi dan support mereka hingga mereka menjadi pemenang...

Dikesempatan ini juga, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi wish bday kat aku...aku harap semoga tahun ini dan tahun2 yang mendatang akan lebih success dan Lurzan Photography akan lebih maju...amin...

so untuk korang...senyum2 selalu dan fikir sebelum bertindak...adiosss...














No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...