Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011


Pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru 2011...

terasa kejap masa berlalu..

agaknya ada tak azam tahun 2010 yang dah korang laksanakan atau dah hampir2 tercapai?

biasa la...tak semestinya bila kita berazam pada tahun tu...akan tercapai gak pada tahun tu...

mungkin belum ada peluang atau rezki...

tapi yang penting mesti la terus mencuba dan tidak meninggalkan terus azam tu...

azam ni kira macam matlamat kita dalam mencapai sesuatu la...

so apa azam tahun 2011 pulak??

masih sama mcam tahun2 yang sudah??

.....................

so aku harap tahun 2011 ni bakal menjanjikan sesuatu yang bermakna dan penuh gemilang buat korang semua...

dikesempatan ini juga aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2011 buat ahli keluarga di semenanjung...

rakan2...talent2 yang pernah menjadi model aku untuk tahun 2010...

dan tak lupa kepada customer2 yang pernah mendapatkan khidmad fotografi,editing mahupun makeup daripada aku...

aku nak ucapkan beribu terima kasih yang tak terhingga...

................

kepada bakal2 customer...jangan malu jgan segan untuk menghubungi aku kalau ada apa2 sebarang pertanyaan samaada berkenaan pakej fotografi ataupun makeup...

dan jangan lupa nantikan promosi hebat dari Lurzan Photography untuk tahun 2011...

so sehingga kita berjumpa lagi...

Happy New Year~




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...