Saturday, April 16, 2011

LURZAN'S MODEL : LM ISSUE #12


 Hello hello hello....Assalamualaikum dan salam hormat semua...korang apa khabar? diharap sihat2 la hendaknya ye...

minggu ni agak busy ngan keje...sebab tu agak terlewat untuk post entry ni...tapi disebab sokongan korang semua..akhirnya dapat jugak aku siapkan entry ni...

sana sini orang bercerita tentang politik...lebih2 lagi di Sarawak..sebab pilihan raya sedang berlangsung disini...dan ketika entry ni dibuat..keputusan belum lagi diketahui...jadi kepada yang terpilih untuk penggal ini...buat la keje sebaiknya...utamakan kebajikan rakyat yang telah mengundi anda...jangan menghampakan harapan dan jasa rakyat yang percaya akan kredibiliti anda...

kalau ikutkan nak gak tngok suasana n amik sikit gambar masa pembuangan undi tadi...tapi disebabkan aku kurang sihat...so terpaksa la aku batalkan hasrat tu...

baiklah kita lupakan seketika pasal pilihanraya tu...seterusnya jom kita berkenalan dengan talent model untuk issue #12 pada kali ini...

O

O

O

O

O

O


Gadis yang baru berusia awal 20an ini baru saja menamatkan pengajian disalah sebuah pusat pengajian di Kuching. Lebih senang dikenali sebagai Ogy, beliau kini bekerja sebagai jurujual untuk menunggu tawaran yang lebih baik.

Perkenalan aku ngan Ogy ketika aku sedang bersiar-siar disekitar Kuching. Ketika itu beliau sedang berlibur bersama teman2. Walaupun sebelum ini aku penah tampilkan dia sebagai model ketika aku kendalikan kelas fotografi, tapi untuk kali ini, adalah pertama kali beliau buat photoshoot bersama aku.

Anak jati Sarawak yang berbangsa Melayu ini punya bakat menjahit dan juga memasak. Jadi tak hairan la kalau masa yang terluang digunakan sepenuhnya untuk mencuba resepi2 baru. Menjadikan Dynas Mokhtar sebagai model idola, Ogy bercita-cita untuk menjadi seorang usahawan yang berjaya dan juga model terkenal.

So untuk Ogy, aku ucapkan semoga berjaya dalam mengejar cita-cita, dan teruskan usaha sehingga berjaya..Adios...











p/s : plan tahun ni nak pegi indonesia...rasa2 kat mana yang best?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...